پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و اسکاتلند در یورو۲۰۲۴| ژرمن‌ها خوب شروع کردند تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی | طلایی‌پوشان یک قدم تا فینال و قهرمانی توهین عجیب کریمی، مدیرعامل سابق استقلال به زنان! کمیته اخلاق از جاودانی سند خواست! جدایی دو مهاجم استقلال کلید خورد پخش زنده مراسم افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین ستاره‌های لیورپول و رئال مادرید در راه لیگ عربستان؟ بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد و یحیی توافق کردند؟
سرخط خبرها

جریمه سنگین برای پرسپولیسی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۷۰۹۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
  • ۱
جریمه سنگین برای پرسپولیسی‌ها
مدیرعامل، سرمربی و سرپرست پرسپولیس به دلیل مصاحبه‌هایی که داشتند جریمه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، گفته می‌شود با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مدیرعامل، سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جریمه شده‌اند.

بر اساس خبر‌های دریافتی، در پی مصاحبه‌های این افراد در فصل گذشته مبنی بر اینکه «جلوی قهرمانی پرسپولیس را می‌گیرند» یا اینکه «نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود» کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کرد.

شنیده می‌شود در نهایت حکم این پرونده صادر شده و رضا درویش ۱۰۰ میلیون تومان، یحیی گل‌محمدی ۱۰۰ میلیون تومان، افشین پیروانی ۱۰۰ میلیون تومان و باشگاه پرسپولیس ۵۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند!
منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
0
0
تمامی ارکان باشگاه سپاهان و استقال از مدیرعامل تا سرمربی و بازیکنان بارها از این دست مصاحبه ها کردند ولی فقط در مورد پرسپولیس حکم صادر می کنند. به قول خداداد عزیزی در این فوتبال را باید گل گرفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->